Miksi ei numeroa?

Kysymys on erittäin hyvä ja toivottavasti myös perusteluni sille ovat hyvät.

Priorisoin asiakkaitteni tarpeet oman henkilökohtaisen myyntini edelle, joten osoitekirjan numerosta soiton tullessa tiedän puhelun olevan varmasti toimia vaativa. Julkiseen numeroon tulee itselläni valitettavan paljon puheluita mm. kaupustelijoilta joiden palveluille ei itselläni ole tarvetta – tämä pidentää itselläni takaisinsoittoaikaa niissä tärkeissä soitoissa enemmän kuin koen kohtuulliseksi, kun jokaisen numeron läpikäynti vie sen verran aikaa, että en sitä aivan joka välissä tee.

Yleensä kirjaan puhelun pääkohdat paperille ja tarjouspyyntöjen kohdalla pyydän myös melko varmasti lähettämään puhelussa käydyt asiat kirjallisena, jotta pystyn vastaamaan kaikkiin kohtiin mahdollisimman kattavasti ja molemmille osapuolille jää kirjallinen tosite käydyistä keskusteluista. Tämä on samalla vähentänyt keskusteluissa puolin ja toisin tapahtuvat unohdukset ja väärinymmärrykset käytännössä nollaan.

Edellä mainittujen seikkojen puitteissa olen kokenut nykyisen tavanomaisesta poikkeavan ratkaisun työnkuvani ja asiakaskuntani huomioiden varsin toimivaksi. Jos viestipainotteinen yhteydenpito ei ole sellainen este etteikö siitä yli päästäisi, tulemme todennäköisesti varsin hyvin toimeen.

Numeroni on tietenkin saatavilla ja käytössä, mutta ei vain julkisesti esillä – osittain siksikin että se on ainut käyttämäni numero.

Voimme kuitenkin halutessasi järjestää soittoajan. Kerro milloin sinulle käy, niin soitan sinulle.

Soittoajan varaus