Missä puhelinnumero?

Kysymys on erittäin hyvä ja toivottavasti myös perusteluni sille ovat hyvät.

Priorisoin asiakkaitteni välittömät tarpeet oman henkilökohtaisen myyntini edelle, joten osoitekirjan numerosta soiton tullessa tiedän puhelun olevan varmasti toimia vaativa. Julkiseen numeroon tulee itselläni valitettavan paljon puheluita mm. kaupustelijoilta – tämä pidentää itselläni takaisinsoittoaikaa niissä tärkeissä soitoissa enemmän kuin koen kohtuulliseksi. Puhelin menee myös tällöin helposti äänettömälle ja sitä en todellakaan halua.

Omakohtaisena hyötynä mainittakoon että kirjaan useimmiten puheluiden pääkohdat paperille ja tarjouspyyntöjen kohdalla pyydän myös melko varmasti lähettämään puhelussa käydyt asiat kirjallisena, jotta pystyn vastaamaan kaikkiin kohtiin mahdollisimman kattavasti ja molemmille osapuolille jää kirjallinen tosite käydyistä keskusteluista. Tämä on samalla vähentänyt keskusteluissa puolin ja toisin tapahtuvat unohdukset ja väärinymmärrykset käytännössä nollaan.

Edellä mainittujen seikkojen puitteissa olen kokenut nykyisen hieman tavanomaisesta poikkeavan ratkaisun työnkuvani ja asiakaskuntani huomioiden varsin toimivaksi. Jos viestipainotteinen yhteydenpito ei ole sellainen este etteikö siitä yli päästäisi, tulemme todennäköisesti varsin hyvin toimeen. Projektien aikana ja niiden jälkeenkin olen tietenkin asiakkaille puhelimella tavoitettavissa.

Jos emme ole ennestään tuttuja ja haluat puhelimessa keskustella, voimme järjestää soittoajan. Kerro milloin sinulle käy, niin soitan sinulle.

Soittoajan varaus

Kiitos viestistäsi, se lähti onnistuneesti matkaan.
Yhdessä tai useammassa kentässä on korjattavaa. Tarkista kentät ja yritä uudelleen.